بهم گفت این برام خیلی عجیبه که نظرت رو راجعبهم جایی یادداشت کردی. گفتم خب مهم بودی برام.
(انقدر عجیبه که آدما برای هم حتی بهاندازهی یه نوشتار ساده مهم باشن؟!)
آره... هنوز هم....
ما را در سایت آره... هنوز هم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 21:48